Sunday, June 20, 2010

burgersssss,,

my housemate Rashid blk m'sia last friday,,today dia dh blk..rashd ni dia suka buat mengejut,and senyap2..blk m'sia ni pon last2 minute.pon xgtau orng lain.hahahahaha..baim baru nk pesan megi kari dgn mee ruski kt ko rshd,tp ko dh blk dh.xsmpat,huu~~

sumber terdekat menyatakan,beliau (Khalis,another housemate) telah mendapat sms dr Rashid mintk tlg bwk motor after CLS last friday dgn alasan sakit kaki.so dh nk dkt smpai lorong masuk kawasan rumah,Rashid mintk la Khalis tlg hntar dia ke airport..."ko biar betol rshd?".tanye Khalis sbb ragu2 dgn kenyataan Rashid..sbb Rashid mmg gitu,kuat main2 beno.hahahaha..so Khalis pon hntar lah Rashid ke epot..

setibanya di rumah,Khalis bagitau criter ni..xsmua yg tau Rashid blk..aku pon apa lagi..amik hendpon,,sms rashid...

aku : dude,blk m'sia eh?
rshd : Ha'ah
aku : nnti blk sni nk burger mega mac dgn zinger kfc bleh?.ehehe~ :D *big big big grimm~~
rshd : ok. Tp msj aku ingtkn hari ahad eh
aku : oraitttt.thanxie~ :D *anoter big big big smile

so td amik Rshd..mcm excited sket sbb dpt burger..ble dh ats motor sembang2 Rshd berkata2 "botak,ak xsempat beli burger arr",aku pon mcm,,hah??..xsempat beli burger?. *teringat blk rshd slalu smpai LCCT on2-time je.mybe lah kot..ingt nk stop motor suro dia blk naik pete2 jek,hahahaha~~

"xd lah,tipu je,ada",,rshd kata,, ADA??..yeahhh,,thanx!!!...perghhh,mmg best ar perot aku mlm ni...

"WTH?.burger M'sia pon nk kecoh2 ke?"..f.y.i,kami belajar kt tmpat tak de Mega Mac dan Zinger.so,xkesah la nk kata not a big deal ke,apa ke,lantak lah.aku yg nak makan,jakun pon,jakun lahh..xpe,,korng bersyukurlah.makan ar puas2..smpai muak nak muntah pon xpe..

tp,post ni boleh guna dgn tujuan utk sape2 yg xpenah makan lg,..especially dak2 di Makassar yg dh lama xblk ni haa..coz as i know,,Mega Mac still baru lagi.keluar after ktorng return to Makassar haritu.so,,,hahahahahaha~~~

apa2 pon,,thanx Rashid!..belanja kan kan kan?~ :D ehehe~~

tapi xtau nk makan mana satu dulu,,

yang ini dulu ke

Mcd Mega Mac


atau yang ini

KFC Zinger


actually,,dis is 2nd time makan Mega Mac and Zinger.meaning yg mintk orng lain tlg belikan atas sbb :
1) mereka datang dari M'sia bercuti ke Indonesia dan i join them (mama papa dtg ke Bandung)
2) mereka balik M'sia bercuti dan dtg blk (sperti rashid)

sesungguhnya,,KFC dan McD di Makassar ni,,sgt tak best..even KFC Jelly Ice-Creame pon xde!...ishkkk~


5 comments:

  1. fine. FYI. kat india xde burger mcm ni. mmg TAKDE. cheese burger ke ap ke. mmg tarak! fine,saya mmg tak mkn mcD sgt pun kt sini. slh satu sbb tak syok!

    okey KFC? lagilah. ayam original sumpah tak sama. Cheesy wedges mmg la takde. fine. saya mkn ap je kalo g kfc kt sini? huhu..hot wings je taw..n jagung rebus die. tu je. sdh kan2... mmg sdh r.

    sebenarnya its hard jugak crik mknn halal in india. i mean if want something yg special agak susah. nsbla ktrg ni suka try and tye2. if not..mmg r.huhu

    ReplyDelete
  2. sitisyazwan:ape kes?.emo smacam ni?.hahahahha~~

    anis izaty:comel kan?.ekeke~ :P aku nk header mcm ko nyer!!..tp xgeti buat~~

    ReplyDelete
  3. lol. mne ad emo2. emo sbb when it comes to food matter,particles sume la. haha. i do love eating kan. jd emo bila takleh mkn bnd2 sodap

    nsb awak tak ckp psl pizza hut. if not,huwaa.mngs sy dpn lappy. pizza hut kt sini semuanya takleh mkn. fyi. 2years sy xmkn pizza. blk msia plak bz mkn bnd len smpi tlupa mkn kt pizza hut!huwaa.

    ReplyDelete
  4. *emo eyh?haha. Saya susah gila emo kot. haha;) emo bila lpr;(

    ReplyDelete