Monday, August 22, 2011

in Dermato Dept.

apa kerja harini in Dermato Dept?.

1) dr.R dtg cari chief and tibe2 cari masalah..bukan masalah Dermato,tapi masalah makwe dia, ada probs ape bende ntah,tak tau.. yang penting dia xganggu aku.haha

2) tgk electrocautery nk removekan kutil kt jari 2 pasien

before
after

3) 3rdly ni, entah lah,mengurangkan pahala puasa aku kot.. Dokter A tanye apa tu vag**n* dan p*n*s dalam bahasa melayu..kena bagi at least 5 each..bdk2 m'sia lain smua tersipu2 nk jawab.maklumlah ada 2 laki (termasuk aku) dan 2 pompuan..nk elak dia marah ak kasi semua 5-5 vocab baru kepada dia..

tp mungkinkah dia tanye aku tu just a deflection to the patient yg tgh in procedure?.tak nak dia cuak2,takut2?.so dia tanye2 dan buat kelakar2?. and yes,the patient tak takut langsung,dh bleh join kitorng gelak2..

(our 1st patient sgt takut dan sampai nak pitam even it was a minor procedure dan kasi local anesthesia).

rumusan : 3rd day di Labuang Baji aman2 sahaja.heee :))

P/S: oh tadi diorang sembang2 samada nanti time Raya kena jaga ke tak.. aku pasrah je ar kalau kena jaga.nak buat macam mana kan.huuu


2 comments: