Tuesday, March 30, 2010

kadang2,ada ke?


kadang2 trasa menyesal dtg sini,
kadang2 terfikir kalau boleh back time,
tak nak naik flight Garuda tu dtg sini,
tapi nak buat macam mana,
naik jugak flight tu dan datang sini.

tapi kadang2 pikir2 balik seronok jgk kat sini,
tempat lain boleh ke belajar rileks2,
tempat lain boleh ke belajar SCUBA,
dan pergi DIVING di pulau2 yang cantik dgn murah?
tempat lain ada ke main futsal ramai2,
dgn batch2 senior dgn junior sama2?
tempat lain ada ke...entah lah

tapi kadang2 pikir balik semula,
ada ke tempat2 shopping mall nak melepak?
ada ke tempat makan yang best2 dan tak muak?
ada ke tempat yang cantik2 utk di visit selain laut?
ada ke muka2 orang yang seronok utk dipandang?
ada ke tempat2 yang bersih dan udara yang segar?
ada ke orang2 yang terdekat utk kita ajak bersembang?


ada ke kadang-kadang?

kadang2 aku rasa,aku je terfikir macam2 dan bukan2...

apa2 pon,aku bersyukur dgn apa yg aku ada sekarang ni,
dan harap tuhan kuatkan semangat aku,
utk 2 tahun lebih je lagi.

lepas ni, aku boleh pergi,
tinggalkan orang dan tempat yang meletihkan ini,
betapa seronoknya bila tgk senior2 yang dh balik,
at least apa2 pon lepas ni,deal di Malaysia je.

ya Allah ya TuhanKu,
please give me the strengh,
Amin~

2 comments:

  1. lek la weh tak lama lagi dahhh. sabar2..kl pon kdg2 bosan la

    ReplyDelete
  2. eh, kt sane kn ader mall gak...

    yg paling best dok sane is sbb leh mkn gak cm mesianyer food.. believe me bile dh dok jauh, food laa yg pling tringin...

    ReplyDelete