Saturday, January 8, 2011

dalam banyak-banyak kereta aku tetap suka kan....



yesszzzaaaa.....tak tau kenapa..inilah my dream car.PERODUA KELISA!!. (but then,,kreta ni di Malaysia, Perodua dah tak produce kan dh..so,kalau nk cari,kena beli yg 2nd or 3rd hand jek)...

ia sngat kecik,sgt comel.menambat hati aku...kereta tak mahal..maybe kalau 2nd hand xsmpai 20-30 ribu..ala,,bkn slalu bwk kereta ni pon,,nnti ntah2 pergi kerja bawak R1 ni jek

kelisa bawak time hujan,,kalau hari cerah naik motor..oklah tu,,muat garage dkt rumah Subang SS19 utk dua2 kenderaan ni..

tp dh hbs belajar nk cekup mana satu dulu??...Kelisa ke R1 dlu?..hurmm,,

apa2 pun aku kena blajar bersungguh2..Grad dgn cemerlang.kerja dgn bgs..dah kaya,nk apa pon senang..hahahaha~~ :) amin~ *bukan sekadar utk kaya di dunia jg...





*adakah mmg sbb aku minat ikan Kelisa (arowana) menyebabkan aku nk beli kereta ikan jgk?.hurmm,,

2 comments:

  1. tu diaaa kelisa yg idam idamkan. yg kuning tu lawaaa

    ReplyDelete
  2. hah,,,yg yellow tu yg daihatsu nyer edition..kan perodua kan byk amik dr daihatsu kan..nnti nk cari sbijik nk buat gitu,,,ehehe~~ :DD

    ReplyDelete